در حال حاضر، تجارت الکترونیکی سریعترین مدل کسب و کار در جهان است. بسیاری از شرکتها ترجیح میدهند محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند زیرا این روش برای بسیاری از افراد خرید ترجیحی است و یکی از روشهای مؤثر برای این کار طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی است. امروزه کاربران دوست دارند کالاها را از طریق برنامههای فروشگاه موبایل خریداری کنند. حدود 80٪ مشتریان به جای فروشگاه فیزیکی و وب سایت برای خرید از تلفن همراه خود استفاده میکنند. مردم دوست دارند از طریق دستگاههای تلفن همراه خود خرید کنند زیرا این کار راحت است و میتوان آن را خیلی سریع انجام داد.
اپلیکیشن فروشگاهی برنامهای است که در تلفنهای همراه Android و IOS قابل نصب میباشد. این نمونه برنامهها تعامل خصوصی با کاربران ایجاد میکند تا در هر ساعت از شبانه روز به راحتی به محصولات و خدمات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
برنامههای کاربردی فروشگاه به صورت یکپارچه با فروشگاه آنلاین طراحی و اجرا میشوند و نیازی به بروزرسانی و مدیریت مستقل ندارند.
این ویژگی به شما امکان نمایش کالاها را میدهد تا مشتریان شما بتوانند در تمام محصولات یا خدماتی که ارائه میدهید گشت و گذار کنند. از طریق فروشگاه، مشتریان شما میتوانند هرچه دوست دارند مشاهده، مرور و خریداری کنند.
ارتباط مهمترین جنبه مشتری مداری است. شما میتوانید با توجه به ترجیحات یا موقعیت مکانی آنها با همه مشتریان خود یا بخش خاصی از مشتریان ارتباط برقرار کنید و ارتباطات مربوطه از جمله تخفیف و پیشنهادات ویژه را ارسال کنید.
یکی از بترین مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی صرفه جویی در وقت و زمان است. با استفاده از یک اپ فروشگاهی کاربران و مشتریان به جای اتلاف وقت برای رفتن به فروشگاههای فیزیکی، به راحتی میتوانند خرید آنلاین انجام دهند.
ویژگی سبد خرید به مشتریان شما این امکان را میدهد تا با افزودن آنها به سبد خرید، همزمان چندین محصول را خریداری کنند. با ویژگی سبد خرید، میتوانید مشتریانی را که محصولاتی به سبد خرید خود اضافه کردهاند اما قادر به انجام خرید نیستند، دوباره هدف بگیرید.
هنگام جستجوی کالایی در اپلیکیشن فروشگاهی شما، مشتریان یا کاربران برنامه به راحتی میتوانند فیلترهای پیشرفته مانند مواد، رنگ، اندازه و موارد دیگر را با توجه به تنظیمات خود انتخاب کنند. این باعث میشود که کل تجربه کاربر حتی به سطح بالاتری برسد.
افزودن چندین گزینه پرداخت در برنامه خرید به کاربران امکان پرداخت از طریق حالت پرداخت ترجیحی خود را میدهد. این نه تنها باعث راحتی آنها میشود بلکه شانس تبدیل کاربران برنامه را بدون هیچ اصطحکاکی افزایش میدهد.
کوپن تخفیف یک روش عالی برای ارائه تخفیف به مشتریان است. این به شما کمک میکند نام تجاری خود یا تبلیغاتی را که از طریق کاربران برنامه خود مدیریت میکنید به بازار عرضه کنید. میتوانید مشتریها را به اشتراک کوپن در شبکههای اجتماعی تشویق کنید تا میزان بازدید و خرید را افزایش دهید.
شبکههای اجتماعی منبع حیات بازاریابی مدرن هستند. با اجازه دادن به کاربران برای به اشتراک گذاشتن محتوای برنامه خرید خود در رسانههای اجتماعی مورد علاقه خود، شما یک کانال بازاریابی رایگان بسیار کارآمد خواهید داشت. همچنین میتوانید ورود به سیستمهای اجتماعی را فعال کنید تا نرخ تبدیل را بهبود بخشد.
هنگامی که یک شرکت پلتفرم فروشگاهی و توزیع دیجیتال خود را راه اندازی میکند، باعث افزایش اعتبار خواهد شد. بنابراین، هم کاربران و هم شرکتها میدانند که توسط یک نام بزرگ معتبر در صنعت تأیید شده است.
آیا تا به حال فکر کردهاید که چرا شرکتهای بزرگ به دنبال توسعه و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود هستند؟ پاسخ این است به دنبال درآمدزایی بیشتر هستند. آنها میخواهند با دسترسی به مشتری از طریق برنامههای تلفن همراه، درآمدزایی کنند.
وقتی نسخه جدیدی از برنامه منتشر میشود، به جای اینکه کاربر برای نصب به روزرسانی به App Store یا Google Play برود، شرکتها فقط میتوانند یک اعلان فشار را با یک لینک مستقیم ارسال کنند که با فشار دادن یک دکمه برنامهها را به روز میکند.
در عین وجود تعداد زیادی از برنامههای حاوی ویروس و نرم افزارهای جاسوسی در Google Play، اپلیکیشن های فروشگاهی طراحی شده توسط ما عاری از هرگونه بدافزار خواهد بود. ما به شما اطمینان میدهیم که اپ های ما دارای بالاترین سطح امنیت هستند.
برای بدست آوردن رضایت حداکثری مشتری و ایجاد اطمینان و اعتماد در او، برنامه فروشگاه باید از پشتیبانی آنلاین برخوردار باشد تا مشتری بتواند در هر زمان با پشتیبانان و کارشناسان شما ارتباط برقرار کند.
مهم نیست ساعت چند است. ساعت 3 نیمه شب یا 5 بعد از ظهر، شما در هر ساعت از شبانه روز فروش خود را انجام میدهید در حالی که فروشگاه فیزیکی محدود به چند ساعت کوتاه در 24 ساعت شبانه روز دارید.
در یک بررسی صورت گرفته 78٪ از کاربران مورد بررسی ادعا کردند که ترجیح میدهند از یک اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کنند تا اینکه از طریق مرورگر به فروشگاه دسترسی داشته باشند.
این اولویت نسبت به برنامههای تلفن همراه جای تعجب ندارد. استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی هنگام خرید راحتتر است، به ویژه اگر بازدید یکبار از فروشگاه آنلاین ندارید. برای مبتدیان، نیازی به یادآوری URL و ورود به سیستم برای دسترسی به فروشگاه نیست. علاوه بر این، برنامهها در مقایسه با مرورگر تلفن همراه، امنیت و سرعت بهتری را ارائه میدهند.
افرادی که تصمیم به بارگیری برنامه تلفن همراه شما میگیرند در ابتدا سطح بالاتری از سرمایه گذاری را در برند شما نشان میدهند. آنها آماده خرید هستند، در حالی که بازدید کنندگان سایت بیشتر برای بررسی جزئیات یا جستجوی اطلاعات تماس به فروشگاه شما میآیند.
با داشتن نمادی برای فروشگاه آنلاین خود در تلفن همراه کاربران، مشتریان بیشتر به فکر سفارش از شما می افتند. طبق تحقیقات صورت گرفته، کاربران برنامه تلفن همراه در مدت 30 روز در مقایسه با خریدارانی که از طریق مرورگر به وب سایت شما دسترسی پیدا میکنند، بیشتر به فروشگاه شما باز میگردند.
مطالب اختصاصی اجرای پیشنهادات فقط از طریق برنامه تلفن همراه شما در دسترس است. به عنوان مثال، معاملات محدود یا نرخهای ویژه برای کاربران برنامه. پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار شما انگیزه بارگیری برنامه شما و افزایش نرخ تبدیل را میدهد.
همچنین با اجرای یک برنامه وفاداری میتوانید مشتریان خود را به ادامه بازگشت ترغیب کنید. این میتواند به صورت امتیازاتی باشد که میتواند برای به دست آوردن یک مورد تخفیف رایگان یا بزرگ، دسترسی اول به یک مجموعه جدید یا جوایز در خریدهای آینده مورد استفاده قرار گیرد.
یکی از نگرانیهای اصلی هر کاربر در اینترنت سرعت دسترسی و بارگذاری وب سایت است. زمان لازم برای انجام یک برنامه کاربردی تلفن همراه بسیار کمتر از زمان مورد نیاز برای یک وب سایت است زیرا برنامهها دادههای خود را تا حدی در یک دستگاه تلفن همراه ذخیره میکنند.
همچنین کاربران میتوانند تنظیمات پیش فرض خود را در برنامهها تنظیم کنند و این به اپلیکیشن اجازه میدهد تا فقط محتوای مورد نظر مشتری را بارگیری کند. این امر باعث میشود کاربران بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند و باعث صرفه جویی در وقت میشوند.
روشی که فروشگاه شما به مشتریان شما ارائه میدهد میتواند فروش شما را کاهش دهد یا از بین ببرد. هنگام دسترسی به یک سایت، کاربران انتظار دارند سهولت پیمایش داشته باشند تا بتوانند آنچه را که میخواهند پیدا کنند. برنامههای تلفن همراه از نظر چیدمان نسبت به وب سایتها بهتر عمل میکنند.
به بیان دقیقتر، این واقعیت که صفحههای موبایل اجازه دکمهها و بنرهای نامربوط در چیدمان فروشگاه شما را نمیدهند، میتواند تجربه کاربری رضایت بخشی بیشتری را به همراه داشته باشد. عدم وجود حواس پرتی به مشتریان شما کمک میکند تا سریعتر به صفحه صندوق برگردند و بیشتر مراجعه کنند زیرا آنها به یاد میآورند که خرید برنامه شما در برنامه تجارت الکترونیک چقدر آسان است.
همچنین با اجرای یک برنامه وفاداری میتوانید مشتریان خود را به ادامه بازگشت ترغیب کنید. این میتواند به صورت امتیازاتی باشد که میتواند برای به دست آوردن یک مورد تخفیف رایگان یا بزرگ، دسترسی اول به یک مجموعه جدید یا جوایز در خریدهای آینده مورد استفاده قرار گیرد.
ترکیبی از رضایت بخش UX، ناوبری ساده و سهولت استفاده منجر به نرخ تبدیل بالا میشود. ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، درصد کاربران را که اقدام لازم را انجام میدهند در مقایسه با وب سایتهای دسک تاپ و موبایل افزایش میدهند.
در نتیجه، نرخ تبدیل برنامههای تجارت الکترونیکی سه برابر بیشتر از وب سایتهای تلفن همراه و یک و نیم برابر بیشتر از سایتهای دسکتاپ است. علاوه بر این، مشتریانی که از طریق یک برنامه به فروشگاه شما دسترسی پیدا میکنند به دلیل بهبود وضعیت نمایش، بیشتر برابر بیشتر احتمال دارد که تعداد محصولات مشاهده شده را در مرورگرهای تلفن همراه خود مشاهده کنند.
همچنین کاربران میتوانند تنظیمات پیش فرض خود را در برنامهها تنظیم کنند و این به اپلیکیشن اجازه میدهد تا فقط محتوای مورد نظر مشتری را بارگیری کند. این امر باعث میشود کاربران بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند و باعث صرفه جویی در وقت میشوند.
یک اپلیکیشن چند فروشگاهی یا market place، دارای بستر فروش محصولات است که در آن میتوانید علاوه بر فروش محصولات خود، محصولات فروشندگان دیگر را نیز به فروش برسانید. در این حالت دیگر نیازی به انبار برای نگهداری کالاهای سایر فروشندگان نیست. دیجی کالا یکی از معروفترین نمونه برنامههای چند فروشگاهی یا market place در ایران است. سایر فروشندگان موظفند درصدی از فروش خود را به مدیر وب پرداخت کنند. همچنین فروشگاه amazon نیز یکی از محبوبترین برنامههای چند فروشگاهی در سطح جهانی است.
امروزه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید راهی آسان برای کسب درآمد و رونق کسب و کار شماست. ایجاد یک برنامه فروشگاهی باعث رشد و شکوفایی کسب و کار شما میشود و همچنین مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. جذب مشتری بیشتر و افزایش سود از مزایای اصلی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید است.
سنتی بودن دیگر پاسخگوی نیازهای امروز مشتریان نیست. در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی Android، میتوانید فروشگاه آنلاین تجارت خود را داشته باشید. محصولات و خدمات خود را ارائه دهید، به درگاه اینترنتی متصل شوید تا مشتریان بتوانند خرید آنلاین داشته باشند، با مشتریان در تماس باشند، به صورت آنلاین چت کنند و حتی در برنامه شما تبلیغ کنند.
امروزه طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های فروشگاهی تبدیل شده است. در حال حاضر با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت برای همه شهرها ضروری است.
یکی از مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی افزایش تعداد مشتریان وفادار است. با طراحی یک اپلیکیشن سوپرمارکت، معمولاً با افرادی روبرو هستید که نزدیک فروشگاه شما زندگی میکنند.
در ابتدای کار، تیم تخصصی اَپمون ویژگیها و مزایای ایده پیشنهادی شما را برای طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی تعیین میکند. این روند رشد و توسعه شما را تسریع میکند.
بعد از تعریف ایده، وقت آن است که طراحی برنامه خود را تعریف کنید. در این مرحله میتوانید طرح اولیه خود را با جزئیات روی یک کاغذ بکشید. در این مرحله، شما میتوانید به راحتی از مشاوره رایگان اَپمون بهره مند شوید و طراحی Wireframe حرفهای را به ما بسپارید تا یک فروشگاه نرم افزار برای Android و iOS ایجاد کظنیم.
بعد از تعریف ایده، وقت آن است که طراحی برنامه خود را تعریف کنید. در این مرحله، تیم طراحی ظاهر برنامه شما را با توجه به رابط کاربری و تجربه کاربری (UI، UX) طراحی میکنند.
پس از مرحله طراحی wireframe، تیم طراحی تجربه کاربر یا تیم ui / ux شروع به طراحی و طراحی گرافیکی برنامه فروشگاه شما میکنند که با نرم افزار گرافیکی ساخته شده است و ظاهر برنامه شماست. این بخش بسیار مهم است زیرا نمایانگر کل برنامه شما خواهد بود.
در این مرحله، تیم برنامه نویسی اَپمون با توجه به شکل ظاهری و جزئیات آن، پایگاه داده نرم افزار را طراحی میکند، سپس رابطه بین آنها را تعیین میکند و نوشتن API را شروع میکند تا نرم افزار را پویا کند.
پس از تمام مراحل، اپلیکیشن فروشگاهی طراحی شده در موارد مختلف تست میشود. به عنوان مثال، این برنامه به تعداد کاربران آزمایش بستگی دارد و تمام مشکلات آن برطرف شده است.
برنامه دیجی کالا یکی از موفقترین نمونههای اپلیکیشن های فروشگاهی در کشور ایران است. برنامه نویسان اَپمون میتوانند برنامههای مشابه Digikala را بر اساس تقاضای مشتری طراحی کنند. اگر میخواهید قسمتهایی از برنامه را تغییر دهید، این امکان به راحتی برای شما انجام میشود. شما همچنین میتوانید یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید با هدف پاسخگویی راحتتر به مشتریان و دسترسی به آنها ایجاد نمایید.
اپلیکیشن فروشگاهی برای کلیه مشاغلی که خدمات فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی دارند مناسب و ضروری است.
تعرفه دقیق طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در وب سایت اَپمون به آدرس www.appemon.con ذکر شده است.
بله، اگر تم و الگوی مورد نظر را بخواهید، چه برای اندروید و چه برای ios، شما طرحهای مورد نظر خود را به عنوان یک فایل ویدیویی یا روی کاغذ برای ما ارسال میکنید و ما ظاهر دقیق مورد نظر شما را پیاده سازی میکنیم.
بله، از آنجا که کل سیستم به صورت اختصاصی و کدنویسی شده نوشته شده است، امکان اجرای هر یک از ویژگیها و ایدههای شما وجود دارد.
اَپمون یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در سطح کشور است و این شرکت کیفیت و عملکرد برنامههای خود را 100٪ تضمین میکند. همچنین میتوانید نمونه کارهای گذشته ما را نیز مشاهده کنید. همچنین ما برای تمامی اپلیکیشن های طراحی شده خود یک سال پشتیبانی رایگان داریم.